tjugofjärde november tvåtusen elva

de va ett tag sen. Har nyss duschat har fett ont i kroppen för vi hade idrotts dag i skolan så jävla otränad haha men fan vad bra det gick för min klass asså grymma vi e haha vi förlorade alla matcher i fotboll o volyboll mot dom andra niorna hahaha så jävla awesome. Men vi slutade runt halv två iallafall så de va soft sen drog jag och Linnea hem till henne och fixade oss lite sen träffade vi Ronny och Zaid hahahah asså orkar inte skit mobbade heheho aa men sen chillade ja o linne hos hennne lite sen drog jag hem till min pappa för han fyller år så jag och Sandra har firat han, men ska se på teve nu fan de här blev fett långt så hejdå


från idag haha asså ser typ flintis ut ;s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0